Sunday, March 9, 2014

סרי לנקה לעשירים ופינוק לתרמילאים

אם מישהו מהמשפחה שלי ישמע את המונח ״טיול מאורגן״ יש מצב שקצת ph חומצי יעלה במעלה הוושט שלו. אבל כשאמא ואני החלטנו, שכשהיא תבקר אותי בסרי לנקה, נעשה סדנה של יוגה ומדיטציה בכל סרי לנקה עם קבוצה, ידענו שלא מדובר בטיול מאורגן שאנחנו לא אוהבות...

כשהתאוששתי מההתרגשות הראשונית לפגוש את אמא (כי מההתרגשות הכללית לא השתחררתי עד הדקה בה היא עזבה), הבנתי שאני בוואן מפואר, שכל המזוודות בכלל בוואן אחר שנושא את המזוודות שלנו.
יש בוואן מקרר עם בקבוקי מים, יש מדריך סרי לנקי מקסים עם אנגלית מבריקה בשם אלכס, יש מורה מהממת ליוגה ומדיטציה ושמה אורית, ואייל ענבי, שהוא בעצם הבעלים של החברה ״יוגה-טרבלס״ צמוד אלינו.
איזה כיף! התפוצצתי כמו מנטוס בתוך בקבוק ספרייט!
התחלתי לשפוך המון חוויות מהודו, בעיקר כי רב הזמן שם הייתי דיי מנותקת, וגם אם הייתי מדברת עם המשפחה מידי פעם, לא ממש סיפרתי את כל החוויות שאני עוברת.

הגענו לריזורט הראשון, שנמצא בתוך יער גשם מהפנט. קיבלו אותנו בברכת ״איובוהן״ (שלום-נמסטה בסינגלה) השפה המדוברת בסרי לנקה. הגישו לנו תה מדהים והובילו אותנו לחדרים.


הייתי המומה מהפאר. התחלתי לחקור מה יש בחדר שלא ראיתי המון זמן. הרגשתי כמו ילדה קטנה בדיסנילנד.
זה התחיל מהמקלחת, נכנסתי יחפה! בלי רגשות אשמה שבטח-צריך-כפכפים-כדי-לא-לחטוף-פטרת.. זה המשיך לגודל הארון, ועצם העובדה שיש ארון!...ושיש גם ארון מיוחד לטלוויזיה ולמקרר...ויש מקרר!...והחדר בגודל של גסטהאוס ממוצע..ומרפסת, כסאות, קומקום חשמלי(!) פינת תה וקפה (עם תה וקפה), וילונות, נוף מטריף...ו...ו...קפצתי על המיטה לבדוק את הרכות ונרגעתי.



נכנסתי למקלחת החמה ועשיתי מקלחת ארוכה ארוכה. 
ירדתי לארוחת הערב המוגשת במסעדת הריזורט. שפע של ירקות נפל עלי. הללויה! מיד העמסתי הר של ירקות מאודים וטריים, פעמיים, הכל הולך! ביקשתי קערה של יוגורט באפלו המפורסם של סרי לנקה והשתגעתי מחגיגת הטעמים שרצה אצלי בפה.
אחרי ארוחת הערב ערכנו סבב הכרות של כל הבנות, עם אייל ואורית המורה ליוגה והמדיטציה. זכיתי להכיר קבוצה של בחורות חזקות ומיוחדות, כל אחת בדרכה. זה היה מקסים.

בבוקר התעוררנו מוקדם כדי לתרגל יוגה, קבוצת מתקדמות מתחילה ב07:00 ואחריה מתחילות. אמנם לא תרגלתי עם אמא, אבל זה נתן לי לפחות שעה לפני ארוחת הבוקר לעשות את מקלחת הנסיכות המפורסמת.
אני כבר לא זוכרת אם ציינתי פה את המונח ״מקלחת נסיכות״ אבל זה חלק בלתי נפרד מהטיול. כדי לא להיות מג׳נונה וכדי קצת קצת להרגיש כמו אישה, מעבר למקלחות הרגילות, פעם בשבוע אני עושה מקלחת נסיכות. זאת מקלחת שכוללת כל סוג טיפוח שקיים אצלי בתיק, וכן, בגלל זה אני סוחבת קצת יותר מרב הבנות.
-אבל המקלחת הזאת זה היה משהו אחר. זאת הייתה מקלחת הנסיכות שאחרי 3 חודשים בהודו.
זאת הייתה מקלחת נסיכות עם מקלחת ענקית וזרם שלדעתי אין לי אפילו בבית.
זאת הייתה מקלחת עם סבונים חדשים שאמא הביאה מהבית.
זאת הייתה מקלחת שגרמה לי לשוב מן המתים בערך.



כראוי לנסיכה, שגם אפילו הספיקה לתרגל יוגה, ירדתי לפגוש את אמא ושאר הבנות בארוחת הבוקר. נטרפתי מכמויות הפרודקטים שלא ראיתי הרבה זמן...
כולן צחקו לראות אותי מתפעלת מדברים כל כך פשוטים, אבל אם לאמר את האמת, כרגע הייתי משלמת הון אפילו לקבל קופסא פשוטה של קוטג׳ ואיזו חתיכת פריכית.

No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS