Sunday, May 4, 2014

לומבוק - יומן מסע/יומן גלישה - סשן ושיעור ראשון בלומבוק

החלטתי לקחת כמה שיעורי גלישה עם אוזי, כדי להשתפר... כי בכל זאת עברתי לגלשן קשה ואני מן טיפוס כזה שאוהב להצטיין בהכל, אמא שלי קוראת לזה ״פרפקציוניסט״.
אוזי לקח אותי לשיעור בגרופוק אינסייד, זה ספוט כזה שיש לו פופולאריות בקרב גולשים מתחילים, כאלה שהם ברמה טיפה יותר סבבה ואלוהים יודע למה אבל גם בקרב מלא מלא יפנים(!?) פעם ראשונה שראיתי ריכוז כל כך גדול של יפנים במקום אחד. 

מגיעים לגורופוק, לוקחים סירה ללב ים ומתחילים לגלוש.
אוזי דוחף אותי לגלים ואני תופסת את כולם ולומדת לשלוט על הגלשן הורוד שלי.
הסשן הכי טוב שהיה לי בחיים.
מספיקה בשעתיים להתייבש בשילוב עם מחלת ים מהסירה, ולקינוח נסיעה קופצנית עם שני גלשנים על הראש בג'יפ של אוזי...
מנוחה על המיטה, מקלחת קרה, מוזלי מרענן המון מים וקפה קר מחזירים אותי לעצמי ואני מלאת סיפוק.




No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS