Sunday, May 11, 2014

לומבוק - יומן מסע/יומן גלישה - סשן בספוט סודי ומיגרנה של רצח

פתחתי את הבוקר בסשן יוגה מהמם למתוח את השרירים מהחתירה של אתמול.
אכלתי פירות תה וחטיף אנרגיה ונסענו עם הבנים לספוט סודי בקיבינימט.
הדרך הייתה מדהימה.




היה כל כך כיף!
חתרתי, הצלחתי לעמוד קצת על הבורד החדש וקיבלתי כמה ״מכונות כביסה״ בגלים ממש גבוהים (שזה כיף גדול כשלעצמו!).
כשנכנסתי הייתה לי מיגרנה קלה, ניסיתי להעביר אותה בתרגול היוגה שעשיתי בבוקר בעזרת ציור מעגלים עם העיניים. זה הרגיש קצת יותר טוב, וכשהייתי במים לא הרגשתי כאב כלל, אבל כשיצאתי מהמים מסכה של כאב תקפה אותי.



חיכינו שכולם יסיימו לגלוש ונסענו חזרה לקוטה. אכלתי מוזלי ושתיתי קפה עם הבנים האוסטרליים שהכרתי בבית הקפה האהוב עלי וחזרתי לנוח בחדר.

כשהתעוררתי החלטנו ללכת מאי פטריק פדריקו מייקל ואני לאכול ארוחת ערב במסעדה שבפינה על החוף כדי לצפות על השקיעה.
הרגשתי קצת יותר טוב אבל נמרחתי בחדר לנוח ופטריק ואני ראינו סרט על האייפד שלי.

No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS