Saturday, May 17, 2014

לומבוק - יומן מסע/יומן גלישה - גלים קטנים ריבים קטנים

נסענו לסלונג כי חשבנו שהגלים יהיו מספיק גדולים.
הגלים היו קטנים אבל נחמדים.
היה נחמד להיות במים הצלולים האלו ולגלוש בהם..
״הלוואי שהגלים בהם היו גדולים יותר, הייתי שמחה לגלוש בחוף יפייפה ובתולי שכזה..״ חשבתי
רבצנו קצת על החוף והחלטנו לחזור ולמצוא ספוט אחר לגלוש את הסשן השני של היום.




שאלנו בחנות גלישה וכולם הפנו אותנו לגרופוק.
החלטנו לאכול משהו לנוח וללכת. המנוחה התארכה והחלטנו לנסות לבדוק את סגאר.



נסענו צ׳נגו מאי ואני לסגאר. הריף היה לגמרי בחוץ. היה שפל רציני. אז פרשתי את הלונגי שלי ונחתי על החוף.




אחר כל צ׳נגו ואני עברנו לחוף שמעבר לגבעה שממנו אפשר לראות את השקיעה. הוא מהמם ונטוש.





חזרנו לשכונה וישבנו בקופי האוס למוזלי וקפה והותקפנו על ידי כל הצוענים שבסביבה שמוכרים צמידים.
משם חזרנו לבננה, עשיתי מקלחת והלכתי עם פטריק לווארונג שבפינה.
כחזרנו לבננה ישבתי באיזור של הוייפי. היו לי רגשות מעורבים.
לגבי העובדה שאני לא מצליחה להשיג גיפ ואני תלויה באנשים.
לגבי אוסטרליה שאין לי מושג עם מי אני אעשה את הרואוד טריפ והאם כדאי שאתחיל לחפש לי וואן.
על החיים עצמם.
על העובדה שהרבה חברים שהיו בקוטה לתקופה ארוכה עוזבים ופתאום זה מרגיש לי ריק או שפשוט כולם ממשיכים ואני תקועה.
למרות שכולם בעצם חוזרים משם הביתה.
אז אולי אני פשוט קצת מתגעגעת.
אולי קצת מפחדת ממשהו.
אז ניסיתי להתרסק לידייה של אמא אבל זו עם הלחץ שלה על נהיגה וגיפים ואופנועים במדינות לא מסודרות והדאגה האינסופית, רק התפוצצה עלי.
היה לנו ויכוח קטן וממש לא היה לי כח לזה.
שמתי לי מוסיקה ונרדמתי.

No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS