Friday, April 4, 2014

השראה ופרודוקטיביות בתוך בונגלו

באחד הימים הראשונים שלי באובוד לקחתי את כל בגדיי, זרקתי לתוך באקט עם מים ואבקת כביסה ועשיתי את מסיבת הכביסה הידועה שלי. בלי להתכוון נשארתי עם חולצה ומכנסיים שלא ממש קשורים אחד לשני או לתיק הפילים הסרי לנקי שיש בידי. משום מה אהבתי את השילוב המשונה. משהו בעיירה הכל כך צבעונית הזאת הפרה בי סטייל חדש. יצאתי מהדירה בלי להתבלבל והתחלתי לשוטט ברחובות.

עצר אותי בחור קנדי מבוגר שגר באובוד ואמר לי ״היי איי לאב יור אאוט פיט״
״כל הבגדים שלי בכביסה... וזה מה שיצא...״ עניתי בחיוך
״אז כדאי שתעשי את זה יותר לעיתים קרובות יותר...״ הוא השיב.
צחקתי והמשכתי בדרכי.
מאוחר יותר נתקלתי בו שוב, הפעם עצרנו לשיחה קצרה. הוא סיפר לי על מקום נחמד שנקרא ״הובוד״, לא ממש הבנתי על מה הוא מדבר, אבל רשמתי בפניי.
לקח לי כמה ימים באמת להגיע לשם, כי בלי תכניות פשוט שוטטתי ברחובות... אבל עד שבאתי הגעתי לשם, שמעתי מעוד כמה אנשים רנדומליים על המקום הזה.
כשהגעתי לשם הבנתי על מה כולם מדברים. מסתבר שזה מבנה בונגלו מקסים, בו הרבה אנשים שעוברים לגור באובוד ויש להם עסקים אינטרנטיים, הולכים לעבוד. למעשה, זה המשרד שלהם. התשלום הוא חודשי, או שבועי, או לאנשים כמוני יש אפשרות של 24 שעות. יש וייפי חזק, מסעדה בפנים ככה שאין שום צורך לצאת החוצה, חצר מקסימה שצופה על שדות אורז, ושתי קומות של מקומות ישיבה, שולחנות, פופים, ספות, הכל הולך. יש גם מטבח וחדרי ישיבות, יש הרצאות ואירועים, והכי חשוב, המקום פתוח 24 שעות ביממה. מדהים.
יותר מדהים מזה, האווירה כל כך פרודוקטיבית, אנשים עוזרים אחד לשני, משתפים פעולה בפרויקטים, וגם אם לא ממש מדברים עם אנשים אחרים, האווירה פשוט כל כך מעוררת השראה.


נכנסתי לשם ל24 שעות של קסם. החלטתי לעשות שיפוץ לבלוג שלי ובנוסף לפתוח את סקשן ה״אובר-אול״ (אותו תוכלו למצוא בצד הימיני פה בבלוג) שהוא בעצם אובלאול כללי על כל מדינה בה אני מבקרת, מכיל המלצות, מפות, וכל דבר שיכול לעזור לכם, הקוראים המדהימים שלי לעשות את הטיול הכי שווה ומיוחד שיש. יותר מזה, החלטתי לעשות את זה באנגלית, כי ככל שאני מטיילת יותר ויותר אנשים (לא ישראלים. שלא יודעים לקרוא עברית) מתעניינים בבלוג שלי. אז צללתי לתוך 11 שעות של עבודה פרודוקטיבית והבאתי את ה״אובר אול״ הראשון על הודו ואיי אנדמן, עיצבתי את הבלוג מחדש ואפילו עיצבתי לי כרטיס ביקור. באמצע חטפתי סלט קינואה שהרכבתי בעצמי בחצר המהממת ושתיתי קפה. הרבה קפה.



אחרי שהעלתי את הפוסט קיבלתי הרבה תגובות מהללות. כל כך שמחתי. כל כך התרגשתי להציג את התוצר הזה. במיוחד כי אמא שלי הציעה לי שאם אני רוצה אני אוכל לעבוד אצלה כמו שעבדתי אצלה בארץ, רק דרך האייפד, מרחוק, ולעשות לה עיצובים גרפיים. אחלה דרך להרוויח עוד כסף לטיול!


No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS