Saturday, April 5, 2014

לאכול להתפנק לאהוב? תיירת באובוד

באחד הבקרים שיצאתי להסתובב התחשק לי באופן מפתיע לקחת קפה מסניף סטארבקס שיושב על גינת לוטוסים מקסימה. נראה לי שהדחף שלי היה בעיקר גינת הלוטוסים, כי יחסית לבתי הקפה באובוד הקפה של סטארבקס לא הכי טעים, אבל בטוח הכי יקר. לקחתי קפה קר והתיישבתי בחוץ. שאלתי את הבחור הבלונדיני אם אני יכולה לחלוק איתו את השולחן כי לא ממש הייתה לי ברירה אם אני רוצה לבהות קצת בלוטוסים. הוא הנהן וחזר להתעסק בלפטופ שלו. אני שקעתי באייפד שלי. כרגיל.
״הוייפי עובד לך פה?״ הוא שאל
הנהנתי עם הראש בקושי מרימה את המבט להסתכל עליו בחזרה,
״ובכן, יש לך מזל...״ הוא הצהיר במבטא הצרפתי שלו
״למה. זה לא עובד לך?״ שאלתי
בלי שהבחנתי, שקענו לשיחה...

כשנפרדנו לשלום הוא שאל אותי אם יש לי תכניות להיום.. אמרתי לו שאני צריכה ללכת לקנות כמה דברים אבל שבגדול לא, וקבענו שנעשה משהו יחד מאוחר יותר.
הוא התעקש שאבוא איתו לעשות מסאז׳, אני לא ממש בחורה של מסאז׳ים, בעיקר כי המטפל שלי בדיקור סיני בארץ הוא המלך של המסאז׳-שיאצו ואין לו מתחרים בעולם! אבל החלטתי לזרום עם זה. נכנסנו למקום משונה עם תמונות ענקיות, עלינו במדרגות ופתאום היה שם מעין-מקום-מאולתר-של-מסאז׳ים. נכנסנו לחדר, וילדה בת 12 בערך עשתה לי מסאז׳ מדהים!
כשהיא סיימה שלחו אותי עם מגבת למקלחת. המקלחת הייתה מדהימה. אחת הטובות שהיו לי בחיי, וזו מתחרה עם מקלחת נוף שקופה קומה 16 בבנגקוק.
-זאת הייתה מקלחת חמה על מרפסת עם גג פתוח, עלי מאיר הירח המלא המדהים.

נתנו לבחורות טיפ וחצינו את הכביש לבית קפה שאני אוהבת, בו בימי ראשון יש הופעות ג׳אז. ההופעה הייתה מדהימה. דיברנו וצחקנו וקבענו להסתובב קצת באיזור אובוד עם האופנוע שלו למחרת.
הלכנו לראות את שדות האורז, המעיינות שיגרמו-לכם-לנקות-את-הנפש-שלכם-אם-תשתו-מהם-באיזה-סדר-מצחיק, ולשתות קפה מפולים, אותם חיה מוזרה מוצאת ביער, אוכלת אותם, ומחרבנת אותם. כן כן. אין לי מושג איך האינדונזים האלה הגיעו למצב בו הם אוספים גללים של חייה משונה כדי למצוא שם פולי קפה ואז להכין מהם קפה.
הקטע המצחיק, שזה עולה הרבה כסף! וכולם אומרים שזה ׳קפה מיוחד וטעים׳, ואני אומרת המלך עירום חברים!!! יש לזה טעם מוזר! ואני פלצנית גדולה של קפה. זה לא ממש טעים! ולא רק זה, הם יגידו לכם שזה יקר כי מאוד קשה למצוא את הפולים האלה.
כן?! אז למה יש קפה כזה בכל חור בבאלי??? מלכודת תיירים!





באופן עקרוני הוא לקח אותי למקומות תיירותיים באובוד. ואני לקחתי אותו לעשות פדיקור ולאכול סושי בערב ליל הסדר.



היעד הבא מבחינתי היה לומבוק. לחזור לגלוש. אבל תומס, הבחור הצרפתי איתו הסתובבתי ביומיים האחרונים, רצה לנסוע לכמה ימים לצ׳אנגו, וגם ככה תכנן לנסוע ללומבוק ישר אחרי. אז החלטתי להצטרף אליו, שמעתי שבצ׳אנגו יש ספוט גלישה של מתחילים, אז מבחינתי כל עוד אני גולשת שוב, הכל טוב.


No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS